raspberry & honey milkshake

9/16/11

hello friends! do you have any plans for this weekend? i wish i could paint my bedroom. this morning started in a very healthy way, i made raspberry & honey milkshake for my breakfast. do you like this combination? i prefer honey instead of sugar.
we´re having another very hot day, i admit i´m a bit tired. i want windy & cosy days.


Olá, já têm planos para este fim-de-semana? eu queria ver se pintava o meu quarto. hoje a manhã começou de uma forma bastante saudável, fiz um batido de framboesa e mel. gostam desta combinação? eu prefiro o mel ao açucar.
Hoje está a ser mais um dia de intenso calor, e eu confesso que já estou a ficar cansada destas temperaturas. Já começo a desejar os dias ventosos e acolhedores, tão característicos do Inverno.


Raspberry & honey milkshake

-          1 ½ chávena de framboesas/ cup of raspberries
-          2 chávenas de leite/ cups of milk
-          1 c.sopa de mel/ tablespoon of honey
-          1 folha de hortelã/ mint leaf

Mix all ingredients in the smoothie maker.

Misture todos os ingredientes numma máquina de fazer batidos.

i wish you a sweet weekend! and don´t forget to cook your own homemade food !

Desejo-vos um óptimo fim-de-semana! e não se esqueçam que cozinhar a vossa própria comidinha caseira, é muito melhor!

1 comment

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.